JÁTÉKSZABÁLY

Játékszabály az IKTV-hez

A verseny két fordulóból áll, az első forduló interneten, a második az 5 legjobb csapat behívásával a helyszínen kerül megrendezésre.

Bejelentkezés a versenyre:

Jelentkezési határidő: 2012. október 30.

Az IKTV honlapján online regisztrálhatnak a 3 fős csapatok.

Első (internetes) forduló: 2012. november 14.

  1. forduló: A csapatok 2012. november 14-én 14.00 órától - 16.00 óráig tartó intervallumban 13+1-es totót töltenek ki az internet segítségével. A totó első 13 kérdése a kiadott irodalom alapján feltett feleletválasztásos tesztkérdés, ami a versenyzők sporttal, sportszervezéssel kapcsolatos általános jártasságát, felkészültségét méri.

    A +1-es feladat az előre elkészített pályamunka feltöltését jelenti. A pályamunkát „Gazdálkodj sportosan! Próbáld ki magad sportmenedzserként! Fejlessz, szervezz, menedzselj sporttevékenységet! ” címmel kell elkészíteni. Az 50 MB-tól nem nagyobb méretű pályamunkák feltöltését 2012. november 8. – 14. között várjuk. Az ettől nagyobb méretű anyagokat kérjük postán küldjék el!

    A pályamunkákat a DE AGTC GVK munkatársai és független szakemberek értékelik. Az első fordulóban szerzett pontokról 2012. november 24-én a honlapon keresztül tájékoztatjuk a csapatokat. A legjobb 5 csapat meghívást kap 2012. december 3-ára a verseny 2. fordulójára.

  2. Második (helyszíni) forduló: 2012. december 3.

  3. forduló: A helyszíni versenyen az eddig szerzett pontokat Ihrig tallérra váltják át a csapatok. A verseny további feladataival ilyen tallérokat lehet gyűjteni.
    1. feladat: Elméleti kérdések: A csapatok a szakirodalom alapján feltett villámkérdésekre válaszolnak. A feltett kérdésekre mindenki választ ad, a helyes válaszok tallért érnek.
    2. feladat: Kreatív feladat: A csapatok röviden, de minél kreatívabb megoldást választva (szerepjáték, fényképek, kisfilm, stb. segítségével) bemutatják az elkészített pályamunkájukat.
    3. feladat: „Egyetemes tudás” játéka: A DE AGTC-vel kapcsolatos fordulóban vidám játékos formában adnak számot a csapatok arról, mit tudnak az egyetemünkről. (Fotórészletek alapján helyszín felismerés, „Add el az egyetemet!” katalóguskészítés stb.)
    4. feladat: „Kockáztass és nyerj!”: Ebben a játékban a csapatok megadott témaköröket megnézve megszerzett tallérjaikat, vagy azok egy részét kockáztathatják. A témakörből feltett kérdésre ugyanis helyes válasszal megduplázhatják, vagy helytelen válasszal elveszíthetik a megjelölt összegeket.
  4. A rendezvény zárásaként sor kerül a díjak átadására

    Díjazás

    Az 1. helyezett csapattagok, és felkészítő tanáruk meghívást kap a DE AGTC GVK végzős hallgatóinak 10 napos nyugat-európai tanulmányútjára.

    A 2. helyezett csapattagok, és felkészítő tanáruk heti bérletet nyernek a Campus Fesztivál 2013. rendezvényre.

    A 3. helyezett csapattagok, és felkészítő tanáruk tárgy nyereményben részesülnek.

    A helyszíni verseny valamennyi részvevője oklevelet, támogatóinktól tárgy nyereményeket és az első három helyezett IKTV emlékplakettet kap.